Banner
    Home Szolgáltatások

Számítógépek javítása, átalakítása, karbantartása
Szoftver instalállás, beállítás, vírus és spyware védelem
Internet telepítés, konfigurálás
Számítástechnikai hálózatok kiépítése, felügyelete
Szoftverfejlesztés

Szerviz szolgáltatás "hardveres" 6.000,Ft/óra
Szerviz szolgáltatás helyszinen 9.000,Ft/óra
Szerviz szolgáltatás "szoftveres" 8.000,Ft/óra
Rendszer installálás, beállítás 12.000,Ft/óra
Vírusírtás 5.000,Ft/óra
Adatmentés 10.000,Ft/óra
Internet kliens installálás, beállítás 4.500,Ft/db
Kiszállási költség, helyi 1.000,Ft 
Kiszállási költség, helyközi 120,Ft/km 
Hibafeltárási díj 4.000,Ft 
Bevizsgálási díj 4.000,Ft 
Szakvélemény kiállítás 5.000,-Ft

Érvényes 2019. január 02-tól
Az árak tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t

1. Fizető szolgáltatás:
Fizető, a garanciavállalás körébe nem tartozó, érvényes garanciajeggyel nem rendelkező termékekre vonatkozó szolgáltatás.

1.1 Átalánydíjas szolgáltatás:
Szolgáltatóval átalánydíjas szerződéses viszonyban levő Ügyfelek részére biztosított szolgáltatás.

1.2 Garanciális szolgáltatás:
Garanciális szolgáltatást csak érvényes garanciajegy ellenében áll módunkban biztosítani.

1.3 Idegen Garanciális szolgáltatás:
Idegen Garanciális szolgáltatásunk azon Szolgáltatótól vásárolt termékekre vonatkozik, amelyekre a garanciális kötelezettséget nem Szolgáltató vállalja. Ezen szolgáltatást csak érvényes garanciajegy illetve számla alapján áll módunkban biztosítani.
Idegen Garanciális szolgáltatás esetén a termékhez kiadott garancia jegyen feltüntetett szolgáltató által kiadott vállalási feltételek érvényesek.

2. Javítás megrendelése:
Telephelyen:
Azon termékek esetén, amelyekre cégünknél lehet érvényesíteni a garanciális szolgáltatást, illetve a nem garanciális (fizető) javításra átvett termékekről átvételi elismervény-t adunk ki.
Azon termékek esetén, amelyekre nem cégünknél lehet érvényesíteni a garanciális javítást, de cégünknél vásárolták a terméket és az bizonylat ellenében igazolható, akkor a terméket cégünk térítési díj ellenében átveszi és továbbítja a garanciaviselő részére. Az átvett termékekről kiállított javítási megbízást-t állítunk ki.

Helyszínen:
A javításra átvett eszközökről Szerviz munkalapot állítunk ki.
Az Átvételi elismervényen, Szerviz munkalapon a következő adatokat rögzítjük:
- Megrendelő neve, címe, telefonszáma, kapcsolattartója
- Javításra átvett eszköz(öke)t gyáriszámmal
- Hiba leírását (Megrendelő által elmondottak alapján)
- Javításra átvétel időpontját
- Várható elkészülés időpontját, javítás várható költségét

Szervizben történő javítás esetén a terméknek a szervizbe történő beszállítása illetve elszállítása a Megrendelőt terheli, azonban külön díj esetében lehetőség van a szállítás megrendelésére.
A fent leírt elismervények - Megrendelő és Szolgáltató általi - aláírásával mindkét fél változtatás nélkül elismeri a szervíz vállalási  szabályzatban leírtakat és ezáltal létrejön a szolgáltatói jogviszony.

2.1 Bevizsgálás, javítás folyamata:
A termék(ek) javítása a bevizsgálással történik. A bevizsgálás az átvételkor a Megrendelő által megadott hibaleírás alapján történik. Az általunk feltárt hibajelenség alapján árkalkulációt készítünk. Amennyiben a javítás végösszege meghaladja az elsődlegesen megadott javítás várható költségét, abban az esetben a Megrendelővel közöljük (telefonon vagy írásban) a magasabb javítási költséget.
A Megrendelő által jóváhagyott árkalkuláció alapján elvégezzük a szolgáltatást. Amennyiben a javítás során további előre nem látható költség merül fel azt minden esetben jelezzük a Megrendelő részére.
Ha a Megrendelő az általunk adott árkalkuláció alapján nem tart igényt a szolgáltatásunkra, akkor az érvényben levő Szolgáltatási árjegyzéknek megfelelő Bevizsgálási díjat kell megtérítenie.
Amennyiben a javítás ideje elhúzódik pl. alkatrészhiány miatt, erről a Megrendelőt telefonon tájékoztatjuk. Ha a Megrendelő ezen ok miatt nem tart igényt szolgáltatásunkra, akkor az érvényben levő Szolgáltatási árjegyzéknek megfelelő Hibafeltárási díjat kell megtérítenie.

Javítás befejezése:
A javítás befejezéséről telefonon értesítjük a Megrendelőt . Amennyiben Megrendelő az értesítést követő 10. napig a terméket nem szállítja el szervizünkből  Tárolásí díjat számítunk fel, melynek mértéke az érvényben levő Szolgáltatási árjegyzékben rögzített. A kiértesítés napjától számított 3 hónap után a Szolgáltató jogosult a terméket értékesíteni, majd az értékesítést követően Megrendelővel elszámolni.

Termék átadása Megrendelő részére:
A terméket kiadni a Megrendelő részére csak az 2 pontban megadott elismervény bemutatása esetén áll módunkban. Az elismervény hiányában a terméket csak a Megrendelő nevére szóló eredeti számla vagy bizonylat alapján adjuk ki.
Szolgáltatás teljesítéséről illetve az 2.1 pontban leírt nem teljesítésről is munkalap illetve a munkalap alapján számla készül. A kiállított számlát a Megrendelő készpénzben illetve megegyezés alapján átutalással köteles kiegyenlíteni.
A fizetés teljesítéséig Szolgáltató jogosult a termék visszatartására.
Fizetési késedelem esetén a Megrendelő a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamat megfizetésére köteles.

2.2 Javítás során felhasznált anyagok:
Garanciális szolgáltatás esetén:
A garanciális javítás során csak új alkatrészek kerülnek beépítésre a termékbe.
A hibás, kicserélt alkatrész(ek) a Szolgáltató tulajdonába maradnak a gyártóval való elszámolás lebonyolítása miatt.

Fizető szolgáltatás esetén:
A javítás során törekszünk, hogy a termékbe új alkatrészek kerüljenek beépítésre, azonban egyes kifutó vagy kifutott termékek esetén előfordulhat, hogy használt alkatrészt kell beépíteni a hibás alkatrész helyett. A használt alkatrész beépítését a Megrendelővel egyeztetve építjük be.
A hibás, kicserélt alkatrész(ek)t a Szolgáltató a Megrendelő részére visszajuttatja.

3. Szolgáltatásra vállalt jótállás:
Garanciális szolgáltatás esetén:
A garanciavállalási idő meghosszabodik a hibabejelentés időpontja és a garanciális szolgáltatás elvégzése között eltelt idővel. A garanciális szolgáltatás befejezéséről a Megrendelőt értesítjük, a termék mielőbbi elszállítására kérjük. Nem hosszabodik meg a garanciavállalás ideje az elkészült terméknek a Szolgáltató általi tárolásának idejével.

Fizető szolgáltatás esetén:
Szolgáltató az általa végzett szolgáltatásokra 1 hónap garanciát vállal.
A szolgáltatás folyamán beépített legalább 10.000,-Ft azaz tízezerforint feletti alkatrészek esetén 1 év garanciát vállal. A 10.000,-Ft azaz tízezerforint alatti értékű alkatrészek esetén a garanciavállalási idő 1 hónap.

Amennyiben a szolgáltatás befejezése után kiállított számla összege meghaladja
a 20.000,-Ft ot, akkor az elvégzett szolgáltatásra 6 hónap jótállást vállalunk. Ilyen esetben a jótállás érvényesítéséhez garanciajegyet bocsátunk ki.

4. Felelősségkorlátozás:
Az adattárolón, terméken tárolt adatokért, programokért, beállításokért felelőséget nem vállalunk, ezen információk biztonsági mentése, tárolása a Megrendelő feladata.
Nem felelünk az adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért, közvetett károkért, elmaradt haszonért, használatkiesés okozta károkért, akkor sem, ha ezek a szolgáltatásra visszavezethető okból következnek be.
Az átvétel során nem látható, nem tapasztalható illetve nem jelzett sérülésekért nem vállalunk felelősséget.
A megrendelő elismeri, hogy az általa javításra megrendelt számítógépen futó programok jogtiszták.

5. Adatvédelem:
Megrendelő engedélyezi a Szolgáltatónak, hogy a szolgáltatással kapcsolatos adatokat tárolja, azokat az üzletvitele folyamán felhasználja. A megadott személyes adatokat a VB CompuTel Számítástechnika munkatársai jogosultak megismerni, azokat nem teszik közzé.
A VB CompuTel Számítástechnika személyes adatokat harmadik fél számára nem továbbít.Szolgáltató a Megrendelőről tárolt adatokat harmadik fél számára nem adja ki

5.1 A felhasználók jogai és döntési lehetőségei:
A személyes adat kezeléséről a felhasználó tájékoztatást kérhet. Az adatkezelő kérésre tájékoztatást ad az érintettnek az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, illetve kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.
A felhasználó jogosult továbbá adatai módosításának és törlésének kérésére


5.2 Minőségi kifogás intézése:
Megrendelő a szolgáltatás teljesítésével kapcsolatos minőségi kifogásait a helyszinen a szervizvezetőnek illetve a Szolgáltatónál kifüggesztett szerveknél teheti meg.
A felek közötti jogvita esetén a Szolgáltató a Tapolcai Városi Bíróság kizárólagos illetőségét köti.


6. Elektronikai hulladékkezelés:
Tájékoztatjuk partnereinket, hogy VB CompuTel Bt. a 2000. évi XLIII. Tv.(Hulladékgazdálkodási Törvény), a 264/2004 sz. Korm. rendelet, 15/2004. (X.8.)KvVM és a 16/2004 (X.8.)KvVM rendelet által előírt "gyártói" kötelezettségeit az Electro-Coord Magyaroszág KHT-vel kötött Átvállalási és Hulladékkezelési szerződések alapján az Electro-Coord Magyaroszág KHT útján teljesíti. Ez azt jelenti, hogy Magyaroszág területén minden a VB CompuTel Bt. és más forgalmazók által forgalomba hozott informatikai eszköz átvételét a VB CompuTel Bt. 8300 Tapolca Szent István u. 2. telephelyén térítésmentesen elvégzi.

Electro-Coord Magyaroszág KHT elérhetősége:
1012 Budapest, Márvány utca 18.
Levelezési cím: 1537 Budapest, 453/403
Tel.: (+36-1) 224-7730
Fax: (+36-1) 224-7739
Honlap:http://www.electro-coord.hu

 
 
Banner
My status
 

Készítette: Webáruház készítés | Netkreatív