Banner
    Home Szállítás és Garancia

A házhozszállítást a GLS Hungary futárszolgálat biztosítja.
A szállítási költség a termék összegétől függ a biztonságos szállitás érdekében.

Szállítási díjak:
1000 Ft-tól 18.000 Ft-ig...............1500.-Ft
18.000 Ft-tól 50.000 Ft-ig............1900.-Ft
50.000 Ft-tól............................... díjtalan!

Számla kiegyenlítése szállítási úton:
A megrendelt termékek árát, és a szállítási díjat a vevő a Magyar Postának, vagy a Road Parcell futárszolgálatnak fizeti kézpénzben.Átutalásos fizetés esetén előreutalással a megadott bankszámlaszámra.

Szállítási cím:
Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is.
Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási cím a kiszállítás elött módosítható!

Szállítás:
Kiszállítás elött keressük Önt e-mail-ben vagy telefonon és egyeztetjük Önnel a szállítás várható napját.

Általános garanciális feltételek
1. A Garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra rendeltetésszerű használat mellett érvényesíthető garanciát vállalunk (lásd 117/1991 (1.§/4.)). Kivételt képeznek ez alól a bruttó 5000 Ft alatti termékek, illetve a festékpatronok, optikai adathordozók, valamint az alábbi pontok nem betartása esetén.

2. A garanciális ügyintézés a vásárláskor mellékelt garancialap eredeti példányának bemutatásával indítható el. Kérjük, hogy a termék dobozát, leírását és kiegészítőit őrizze meg, mert a termékeket garanciális ügyintézésre csak eredeti állapotukban, a vásárláskor átadott tartozékokkal együtt tudjuk átvenni (speciális kábelek, egyedi kiegészítok, CD). Ennek hiányában a garanciális ügyintézés nem kezdhető meg.

3. Amennyiben az adott termék külső garancialevéllel került értékesítésre (pl. monitor, nyomtató), a termék a garancialapon kizárólag tájékoztató jelleggel szerepel. Ekkor a terméket garanciális ügyintézésre nem tudjuk átvenni, arra a külső garancialevélen megjelölt garanciaszerviz jogosult az általa vállalt időtartam erejéig.

4. Garancia érvényességének feltételei:
4/a. Eredeti, sérülésmentes garanciajegy.
4/b. Garanciális azonosító matrica megléte a terméken, sérülésmentes, olvasható állapota.
4/c. Garancialapon megjelölt időtartamnál nem régebbi vásárlás

5. Garanciavesztés okai:
5/a. A 4. pont bármely részének nem teljesülése.
5/b. A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
5/c. Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhúzás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
5/d. Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram).
5/e. Amennyiben a terméken végzett javítási és/vagy szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi.
5/f. Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

6. Nem garanciális hibák:
6/a. A vásárló hardverkörnyezetében (beleértve az operációs rendszert is) nem muködő alkatrész.
6/b. Szoftverekkel összefüggő probléma (operációs rendszer, meghajtó program telepítés, stb.).
6/c. Szakszerűtlen szerelés, kábelezés.
6/d. Meghajtó program-, BIOS-, szoftverfrissítés.

7. Amennyiben a garanciális javításra átvett termék a leírt hibát nem produkálja, szervizdíj kötelessé válik (1000 Ft+áfa).

8. Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembe helyezés és kezelés mellett meghibásodott és azonnal nem javítható, a terméket azonos típusú új termékre cseréljük. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék és annak sértetlen kiegészítőinek (doboz, leírás, kábelek, CD) visszaszolgáltatásával egy időben a vételárat visszatérítjük vagy választás szerint levásárlási lehetőséget adunk.

9. A garanciális javítás vállalt határideje 15 naptári nap. Amennyiben ez a határidő nem tartható, cserekészüléket biztosítunk mely által 30 naptári napra módosul a határidő. A határidő leteltével a terméket azonos típusú új termékre cseréljük. Kivételt képeznek az időközben beszűntetett gyártású termékek, mely esetben a hibás termék más gyártású, de az eredetivel megegyező szintű termékre cserélhető, illetve ennek elutasítása esetén ez utóbbi termék vételárát térítjük vissza.

10. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék és annak sértetlen kiegészítőinek (doboz, leírás, kábelek, CD) visszaszolgáltatásával egy időben a vételárat visszatérítjük vagy választás szerint levásárlási lehetőséget adunk.

11. Abban az esetben, ha a termék telephelyünkön, általános környezetben rendeltetésének megfelelően működtethető, de a Vásárló saját rendszerében kompatibilitási vagy más okok miatt nem használható, illetve a terméket a Vásárló egyéb okokból nem kívánja megtartani, a vásárlást követő 7 naptári napon belül a lehetőség megléte esetén más alkatrész árába az aktuális ár 80%-án beszámítjuk.

12. Garancialapot nem áll módunkban pótolni.

13. TFT pixelhibák vonatkozásai:
13/a. A pixelek (elemi képpontok a TFT típusú kijelzõkön) muködési sajátosságai miatt cégünk, (amennyiben a termék gyártója másképp külön nem rendelkezik) a nemzetközi ISO 13406 ClassII szabványt alkalmazza. A szabvány négy különbözõ tökéletlenséget különböztet meg, melynek definíciói az alábbiak:

I. típusú: A maximum fényerõ parancsra adott átlagos pixel válaszreakciónak nagyobb, mint 75%-ával való reagálása a minimum fényerõ parancsra (mindig fényesen világít).

II. típusú: A minimum fényerõ parancsra adott átlagos pixel válaszreakciónak kevesebb, mint 25%-ával való reagálása a maximum fényerõ parancsra (mindig sötét marad).

III. típusú: Egyéb nem elsõ vagy második típusú hiba, például egy beragadt subpixel. Az aktív mátrix LCD kijelzoknél minden egyes pixel pozíción 3 folyadékkristály cella helyezkedik el.
Ezeknek a vörös, zöld és kék subpixeleknek (al-pixel) az együttes mûködése teszi lehetõvé a teljes színskála megjelenítését. Minden egyes cellát egy egyedi tranzisztor vezérel, mely közvetlenül a cella felett található. A tranzisztor meghibásodásakor az adott képpont mindig vörösen, zölden vagy kéken világít. (A tapasztalatok szerint ez a leggyakrabban eloforduló hiba.)

Csoporthiba: Kettõ vagy több hibás pixel egy 5x5 képpontos területen.

13/b. ISO 13406-2 Class II szerint az elfogadott hibák száma típusonként 1 millió pixelre vonatkoztatva: 1. típus( 2db) 2. típus (2db)
3. típus (5db) Például egy 1024x768 felbontású kijelzõn (786.432 pixel) a következõ még elfogadhatónak tekinthetõ.
Elsõ típusú (fényes) pixelek száma = 2 x 786.432 / 1.000.000 = 1,57
Második típusú (fekete) pixelek száma = 2 x 786.432 / 1.000.000 = 1,57
Harmadik típusú (vörös/zöld/kék) pixelek száma = 5 x 786.432 / 1.000.000 = 3,93
Tehát 2 mindig fényes pixelt már nem enged meg a szabvány 1024x768 felbontású kijelzõn.
A maximum engedélyezett hibák száma 1024x768 felbontású kijelzon (elsõ + második + harmadik típusú): 5 képpont hiba, melybol maximum egy lehet fényes, egy sötét és három vörös, zöld vagy kék. Ezen kívül a csoporthiba szabály kimondja, hogy nem lehet több mint kettõ hibás fényes vagy sötét pixel egy 5 képpont sugarú területen. Szintén hibásnak számít az a kijelzõ, ahol egy 5x5 képpontos területen 2 vagy több vörös, zöld vagy kék pixel fordul elõ.

 
 
Banner
My status
 

Készítette: Webáruház készítés | Netkreatív